Sol.licituds d'autorització i/o material municipal per actes públics.

L'ajuntament ha editat la GUIA PRÀCTICA ORGANITZACIÓ D’ACTES PÚBLICS A CÀRREC D’ENTITATS i PARTICULARS, amb la qual es vol orientar als organitzadors d'actes públics sobre les necessitatas i normatives a complir.

Igualment s'han editat dos documents que volen agrupar la informació necessària a adjuntar al registre telemàtic de l'ajuntament, per una banda la Sol.licitud d'Autorització, i per altra la Sol.licitud de Préstec de Material Municipal. Per tal de realitzar el tràmit correctament, caldrà adjuntar el/s document/s corresponents.

En la guia adjunta hi ha una informació resumida molt útil, abans d'iniciar els tramits d'organització dels actes. I en els documents PDF (editables) es recull la informació necessària, a la qual es podran adjuntar plànols, certificats d'assegurances, etc.

Termini de presentació:

Cal peticionar-ho amb un mínim de 30 dies d'antelació a la data de l'activitat.

Quin cost té:

Tràmit gratuït.

Quan es dóna resposta:

Termini estimatiu de 15 dies.

Qui pot sol·licitar-ho:

Entitats i associacions.

Canals de tramitació:

Adreça:

A la Seu electrònica de l'ajuntament.

Darrera actualització: 03.04.2017 | 09:46