Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

AVÍS INFORMATIU -Obres de renovació de la xarxa d’abastament d’aigua potable al carrer Pic negre i Pica d’Estats del Polígon Sant Isidre

Us informem que el proper divendres 11 d’agost de 2023 s’iniciaran les obres per a la renovació de la xarxa d’abastament d’aigua potable als carrers Pic Negre i Pica d’Estats del polígon industrial Sant Isidre de Sant Fruitós de Bages.

Es tracten d’actuacions de renovació i millora de les canonades i vàlvules de la xarxa previstes al Pla director del Servei i al Pla de reposicions i millores en instal·lacions d’abastament d’aigua potable, que executa Aigües de Manresa, SA, per encàrrec i com a mitjà propi de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.

Les obres tenen una durada prevista de tres setmanes, per a les quals no es preveuen afectacions significatives al trànsit de vehicles en calçada. Tanmateix, i amb la voluntat que les afectacions siguin les mínimes possibles, es garantirà en tot moment l’accés a les finques on exerceixen la seva activitat econòmica. No obstant això, existiran afectacions en un tram de la vorera del carrer Pic Negre, en concret entre els números 21 i 31; així com del carrer Pica d’Estats núm. 41.