Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Darrers dies per participar en la gimcana fotogràfica de la Festa de l'Arròs

El concurs finalitza el pròxim divendres 26 de febrer.

El pròxim divendres 26 de febrer finalitza la gimcana fotogràfica del comerç local entorn de la Festa de l'Arròs. Les famílies que ho desitgin poden participar en aquesta activitat que consisteix a descobrir imatges històriques de la Festa de l'Arròs que es troben amagades al comerç local.


Per tal de participar-hi cal adquirir una butlleta de participació que es pot trobar als comerços adherits i a l'ajuntament, i anar segellant a mesura que es descobreixin les fotografies amagades.


Un cop omplerta la butlleta es pot entregar al Nexe-Espai de Cultura, a la Biblioteca Municipal, a l'Àrea de Cultura i a l'Ajuntament i es farà entrega d'una Auca de la Festa de l'Arròs per a cada participant. D'entre totes les butlletes entregades també se sortejaran:


- 2 paquets de 2 entrades per espectacles de programació de primavera al Teatre Casal Cultural.
- 2 paquets de 2 entrades pel concert de SUU al Pavelló d'Esports.
- 2 paquets de 2 d'entrades per un espectacle de la programació familiar de Xarxa.


Els comerços adherits a la iniciativa son: Nou celler, Mapfre, Llibreria Ferrer, Perruqueria Neus, Mitja mitjó, Perruqueria Olga, Can Ladis, Trs perruquers, Petro Pintó, Cal La Belén, Farmàcia Vilardell, Farmàcia Calduch, Parèntesi i  Joieria Benet Prat.

Arxius Adjunts