El Museu de la Vinya i el Vi programa el joc de pistes familiar "Una vinya de llegenda"
El Museu Municipal de la Vinya i el Vi ha programat pel dissabte 10 d'abril, a partir de les 11 del matí, el joc de pistes per a famílies amb infants "Una vinya de llegenda".
Durant l'activitat els participants descobriran, a través de representacions artístiques mil·lenàries, els orígens de la vinya. L'origen de la vinya el trobem a l'Àsia Menor i al Pròxim Orient, però la veritable expansió vinícola la varen realitzar els egipcis gràcies a les seves rutes comercials.
Els visitants hauran d'ajudar al personatge de la Martina a recuperar l'essència de les primeres vinyes i conèixer una mica més a fons el cultiu del cep i les principals eines de la verema.
Aquesta proposta lúdica va dirigida a famílies amb infants de 5 a 12 anys i es realitzarà en grups bombolla.
L'activitat és gratuïta i cal inscriure's prèviament a través del correu electrònic sfb.museu@santfruitos.cat.