Els Catarres seran el protagonistes del concert de Festa Major d'Hivern 2019 a Sant Fruitós de Bages
El trio d’Aiguafreda i Centelles -Èric Vergés, Jan Riera i Roser Cruells- ha tornat enguany amb força al panorama musical, després d’una aturada de gairebé un any i mig. El seu darrer treball -el més electrònic del grup- té dotze cançons i ha estat un dels grups amb més èxit durant l’any 2018.
Els Catarres ja van actuar a Sant Fruitós de Bages dins la seva Festa Major d’Hivern al gener del 2016, i ara tornen de nou amb la seva nova gira, després que en els darrers anys hagin estat els protagonistes del concert els grups, La Pegatina (2017) i Txarango (2018).
Les entrades anticipades es poden comprar al preu de 13 euros a l'Àrea de Cuiltura, al NexeJove i a la Biblioteca de Sant Fruitós, en els horaris de cada servei. També es poden comprar per internet en aquest enllaç.
Recordem que els menors de 16 anys podran accedir al concert si van acompanyats pels seus pares o tutors legals, o bé acompanyats per un altre adult a qui els seus pares hagin delegat l’acompanyament al concert. Els adults acompanyants també hauran de tenir la seva entrada corresponent i podran acompanyar un màxim de 5 menors de 16 anys. Els documents d’autorització per menors de 16 anys estaran disponibles als punts de venda, i també al web www.santfruitos.cat