Els infants feliciten les festes als veïns i veïnes de Sant Fruitós de Bages
Els nens i nenes de Sant Fruitós de Bages són enguany els encarregats de felicitar les festes de Nadal del municipi.
La felicitació de l'Ajuntament, en forma de postal, està composta, per una banda, amb els quatre dibuixos guanyadors del primer concurs de postals de municipi, i per l'altra, amb un poema escrit pels consellers i conselleres del Consell d’Infants del municipi.
En total han estat 115 infants qui han fet arribar la seva creació al consistori, sota el lema "El meu Nadal".
Els guanyadors i guanyadores d'aquesta primera edició han estat:
- Nil Brucart Plaza de 3 anys
- Núria Gómez Moral de 7 anys
- Martí Parés Hernández de 9 anys
- Bruna SerraCarbassa Gamisans de 10 anys
Tots els treballs que s'han realitzat, seran exposats durant les festes de Nadal a la façana de l'Ajuntament, en una exposició efímera que es podrà veure fins després de Reis.
Des de l'Ajuntament volem agrair a tots els nens i nenes la seva participació en aquesta iniciativa i felicitar-los per la creativitat dels treballs presentats.
També volem agrair el treball conjunt que han fet els consellers i conselleres del Consell d'Infants del municipi qui ens han regalat un poema de Nadal per felicitar-nos les festes.
La postal de Nadal arribarà a totes les cases del municipi.