Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els santfruitosencs Aina Rosas i Aniol Torreblanca, nous Pubilla i Hereu de Sant Fruitós de Bages.

Han agafat el relleu d’Ivet Prat Escamilla com a Pubilla, de Paula Ramos Garcia com a Primera Dama i de Marina Cintas Marsal com a Segona Dama

09/07/2025

Els santfruitosencs Aina Rosas Soria i Aniol Torreblanca Ara han estat proclamats com a la Pubilla i l’Hereu de Sant Fruitós de Bages pel 2025.

La proclamació s’ha celebrat aquest dissabte sota el Cobert de la Màquina de Batre on els han acompanyat altres Pubilles i Hereus, així com dels respectius delegats del pubillatge de diferents pobles de la comarca, de Catalunya i del Principat d’Andorra.

Les encarregades de passar-los el relleu han estat les actuals Pubilla, Ivet Prat Escamilla, la Primera Dama, Paula Ramos Garcia i la Segona Dama, Marina Cintas Marsal qui han ostentat el càrrec des de la passada Festa Major d'Estiu.

Amb la proclamació de Torreblanca es recupera la figura de l’Hereu al municipi, després de dos anys sense candidatures.

La Pubilla i l’Hereu del municipi representaran Sant Fruitós de Bages durant un any, donant a conèixer els costums del poble per tot el territori català.