Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages posa a disposició del personal que s’ha incorporat a treballar a la residència per a la gent gran, habitacions a l’hotel de La Sagrera

L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha posat a disposició dels les persones que s’han desplaçat a Sant Fruitós de Bages per a treballar a la residència per a la gent gran El Lledoner, 6 habitacions a l’hotel de La Sagrera, un establiment turístic ubicat just al costat d’on hi ha el centre residencial.

Aquests 6 sanitaris, van arribar el passat dissabte 28 de març des de diferents punts del territori per suplir les baixes que hi havia entre els treballadors de El Lledoner.

L’Ajuntament vol agrair públicament les tasques que estan desenvolupant tenint cura de la gent gran del nostre municipi