La Plaça Onze de setembre disposa d'un bany d'ús públic
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha construït una cabina de vàter d’ús públic al costat del Cobert de la Màquina de Batre per tal de dotar aquest espai d’un servei que es considera necessari ja que s’ha convertit en un punt neuràlgic del municipi.
Aquest nou servei, que ha entrat en funcionament aquest dijous, és una cabina prefabricada que està en servei les 24 hores del dia.
La cabina està adaptada per a persones amb mobilitat reduïda, és espaiosa i compta amb un vàter i una pica. La cabina funciona amb un sistema d’autoneteja per tal d’higienitzar-la de manera constant, el què suposa una inversió menor en serveis de neteja manuals i alhora una major eficàcia en la higiene. A banda també reposa el paper automàticament i compta amb un sistema de seguretat i evacuació per tal de facilitar la sortida d’alguna persona que pogués quedar-s’hi tancada o patir algun problema que li impedís sortir-ne.
Pel què fa a l’impacte en l’entorn on s’ha ubicat, aquest nou servei té una aparença que encaixa amb l’espai on es troba per tal de reduir l’impacte visual.