Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La Policia Local realitza una campanya de control del consum d’alcohol i drogues al volant

Els controls es realitzaran del 12 al 18 de febrer en diferents punts del municipi.

06/02/2026

La Policia Local durà a terme, del 12 al 18 de febrer, una campanya de control i vigilància de la conducció sota els efectes de l’alcohol i les drogues, amb la realització de controls preventius en diferents punts del municipi.

Aquesta actuació s’emmarca dins d’una campanya coordinada pel Servei Català de Trànsit, amb la participació de les policies locals de Catalunya, i té com a objectiu principal reduir la sinistralitat viària, tant pel que fa al nombre d’accidents com de víctimes.

De manera més específica, la campanya vol prevenir i detectar el consum d’alcohol i substàncies estupefaents entre les persones conductores, identificar els casos amb resultats positius en els tests corresponents i adoptar les mesures correctores adients.

Les conductes prioritàries d’actuació seran la conducció amb una taxa d’alcohol superior a la permesa, la presència de drogues a l’organisme, la negativa a sotmetre’s a les proves de detecció quan sigui obligatori, així com totes aquelles accions que comportin situacions de risc per a la resta d’usuaris de la via.