Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La residència per a la gent gran El Lledoner comptarà amb 10 noves places públiques

Amb aquest augment, es disposarà de 27 places públiques al centre santfruitosenc.

La residència per a la gent gran de Sant Fruitós de Bages, El Lledoner, comptarà amb 10 noves places públiques.

El Departament de Drets Socials i Inclusió de la Generalitat ha atorgat aquest increment de places fruit de la petició realitzada per l’Ajuntament, en el marc del Pla de Xoc per a millorar la qualitat de les residències públiques de Catalunya.

La darrera adjudicació de places públiques al municipi va ser l'any 2023, quan el Departament va atorgar-ne 10 a El Lledoner. Amb aquesta nova adjudicació l'equipament santfruitosenc disposarà de 27 places públiques.

Les places públiques volen donar resposta a les necessitats de la gent gran del municipi que no disposen dels recursos econòmics necessaris per assumir el cost d'aquest servei. En les places públiques, l'usuari paga en funció de la seva capacitat econòmica i la Generalitat assumeix la diferència del cost.