L'Ajuntament aposta pel comerç de proximitat en l’elaboració dels lots de Nadal
Per segon any consecutiu l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha volgut donar suport al comerç local en l’elaboració dels lots de Nadal per al personal que treballa a l’Ajuntament del municipi.
Concretament, 13 establiments santfruitosencs que venen productes tradicionals per aquestes festes, han participat en l’elaboració, amb productes del seu establiment.
Cellers, forns de pa, pastisseries, xarcuteries i altres establiments del sector de l'alimentació, han format part d'aquesta iniciativa que, a banda d’ajudar al comerç local, vol donar exemple a la ciutadania de la importància de fer compres de proximitat.
Els usuaris del servei ocupacional d'Ampans La Sagrera han estat els encarregats, de forma totalment desinteressada, de fer les tasques d’empaquetatge d’aquests productes.