L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages aprova les bases per atorgar ajuts pel menjador escolar de la llar d'infants Les Oliveres
L’ajuntament de Sant Fruitós de Bages atorgarà un ajut econòmic pel servei de menjador a aquelles famílies que es trobin en una situació socioeconòmica desfavorida i tinguin fills/es de 0-3 anys escolaritzats a la llar d’infants municipal Les Oliveres.
Aquests ajuts es destinaran a disminuir el cost del menjador escolar a càrrec de les famílies, a través d’ajudes individualitzades. L’Ajuntament comprarà tiquets menjador a l’empresa adjudicatària del servei per entregar-los a les famílies beneficiàries segons l’import de beca atorgada.
Enguany s’han establert dos trams de barem econòmic de manera que en situacions econòmiques difícils es podrà optar a una beca que cobrirà fins el 80% del cost del servei de menjador.