Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament de Sant Fruitós participarà a la Fira de l'Estudiant

El Museu de la Tècnica de Manresa acollirà, entre el 13 i el 16 d’abril, la 23a edició de la Fira de l’Estudiant

Un any més, l’Àrea de Joventut de l’Ajuntament de Sant Fruitós col·labora amb aquest esdeveniment i, a més, hi serà present.
L’horari de la fira és: dilluns, dimarts i dijous de 9.00 a 14.00 i de 15.00 a 19.00. El dimecres l’horari és de 9.00 a 14.00.

En aquesta fira s’hi podrà trobar:

  • Espais d’orientació individual amb sis punts d’assessorament personalitzat i d’informació sobre els estudis que poden donar resposta a les aptituds i preferències de cada estudiant. L’oferta educativa és consultable al portal www.edubages.cat/orienta
  •  Illa central amb tota l’oferta formativa de batxillerat, formació professional, ensenyaments esportius, ensenyaments artístics, ensenyaments d’adults, PQPI, beques i estudis a l’estranger.
  • Exposició de cicles formatius amb els estands del centres del Bages, Berguedà i Solsonès que imparteixen estudis de formació professional.
  • Campus universitari de Manresa amb l’oferta d’estudis i serveis de la FUB, la UPC i la UOC.

 

Regidoria de Joventut