L'Ajuntament i Cáritas treballen conjuntament per desenvolupar activitats de lluita contra l'exclusió social
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l’entitat Cáritas han signat un conveni de col·laboració per tal de treballar coordinadament per atendre i ajudar a les persones que viuen en situació de pobresa i per donar-los els recursos necessaris.
En el marc d’aquest conveni l’entitat s’encarregarà de realitzar la recollida dels aliments a particulars, comerços o entitats, elaborarà els lots i els repartirà entre els usuaris derivats de l’àrea de serveis socials. A banda també s’encarregarà de gestionar el rebost solidari d’aliments col·laborant i mantenint una coordinació permanent amb els Serveis Socials municipals.
Per la seva banda el consistori es farà càrrec del transport a la seu de Càritas d’aliments que provinguin de supermercats o d’altres institucions i continuarà realitzant les derivacions de les persones en situació de necessitat de rebre aliments des de l’àrea de Serveis Socials.
L’Ajuntament subvenciona a l’entitat amb 1.500€ per tal de poder desenvolupar aquests projectes de lluita contra l’exclusió social al municipi.