L'Ajuntament implementa una nova passarel·la de pagaments per facilitar i agilitzar els tràmits en línia
L'Ajuntament ha posat en marxa una nova passarel·la de pagaments que permetrà a la ciutadania realitzar tràmits amb autoliquidació de manera més senzilla, ràpida i accessible.
Aquesta iniciativa s’emmarca en el procés de digitalització de l’administració pública, amb l’objectiu de millorar l’eficiència i facilitar la relació entre la ciutadania i l’administració local.
A partir d’ara, es podran efectuar pagaments de diversos serveis de manera telemàtica, eliminant la necessitat de desplaçaments presencials i simplificant els procediments administratius.
Actualment, els tràmits disponibles a través de la plataforma són:
✔ Sol·licitud de certificat d'empadronament
✔ Sol·licitud d’informe de la Policia Local
✔ Sol·licitud de certificat de règim urbanístic del sòl
✔ Sol·licitud d'informe de numeració d'una finca
✔ Inscripció a la convocatòria per a la creació d’una borsa de treball de treballadors/es familiars
✔ Participació en la convocatòria per a la provisió del lloc de treball de cap de l'àrea de territori
Els ciutadans poden accedir a la plataforma i realitzar aquests tràmits a través de la pàgina web municipal: https://www.santfruitos.cat/seu-electronica/serveis-i-tramits/tramits
Amb aquesta nova eina, l’Ajuntament reafirma el seu compromís amb la modernització i l’accessibilitat dels serveis públics, oferint als ciutadans una alternativa més àgil, eficient i còmoda per gestionar els seus tràmits administratius.