L'Ajuntament obre un nou servei per ajudar als veïns i veïnes a realitzar tràmits electrònics
Descarregar el certifica't Covid, demanar hora al CAP, gestionar cites amb el SEPE o sol·licitar una ajuda pública a través de canals electrònics sovint suposa, per a moltes persones, una dificultat.
Per tal que tota la ciutadania pugui accedir a tots aquests tràmits, l'Ajuntament obre el nou servei Connecta't, des d'on es donarà suport presencial amb tot el relacionat amb les TIC i les seves relacions amb les administracions.
Amb aquest nou servei l'Ajuntament vol fer accessible per a tothom les relacions electròniques amb les diferents administracions, avançar per l’eliminació de les barreres digitals que hi ha actualment i alhora capacitar a la ciutadania.
El servei Connecta't està ubicat a l'Oficina de Recuperació Econòmica del municipi, a l'edifici del Nexe- Espai de Cultura, i està obert els dimarts de 9 a 11 del matí i els dijous de 5 a 7 de la tarda.
Els usuaris que vulguin fer ús d'aquesta iniciativa poden dirigir-se presencialment a l'Oficina sense necessitat de demanar cita.
L'Ajuntament impulsa ara aquesta iniciativa per donar resposta i solució a la ciutadania que ara com ara té dificultats per a realitzar aquests tipus de gestions, cada vegada més habituals. La pandèmia ha accelerat la implementació de les TIC en les administracions i el servei Connecta't neix amb la voluntat d'evitar la factura social digital i que tota la ciutadania tingui accés a les mateixes oportunitats.
Aquest servei ha estat presentat aquest dimarts de la mà de l’alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan, la regidora d'atenció a les persones, Cristina Murcia, l’adjunta de direcció de l’ABS Navarcles-Sant Fruitós-Santpedor, Lourdes Garcia i la referent d’atenció a la ciutadania de l’ABS, Silvia Armengol.