Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament signa un conveni amb l'Associació Elles Sant Iscle Festival per a potenciar les noves veus femenines

El Festival Elles celebrarà la seva 8a edició aquest dissabte 10 de juliol.
D'esquerra a dreta: Rosa Vilanova, Festival Elles i Àdria Mazcuñan Claret, alcaldessa de Sant Fruitós de Bages
D'esquerra a dreta: Rosa Vilanova, Festival Elles i Àdria Mazcuñan Claret, alcaldessa de Sant Fruitós de Bages

L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha signat un conveni de col·laboració amb l'Associació Elles Sant Iscle Festival per donar suport a la 8a edició d'aquest festival d’estiu que té per objectiu donar suport al talent femení en el camp musical.

Aquest festival, que ja s'ha consolidat com a referent de les veus femenines emergents, se celebra aquest dissabte 10 de juliol al Mas de Sant Iscle. Enguany el cartell està format per Carlota Flaneur a partir de 2/4 de 8 del vespre, Bikoko a partir de les 10 de la nit, i la Dj Sonia "Rizzo" qui tancarà el festival. Les entrades es poden comprar al preu de 15 euros a www.elles.cat

La signatura del conveni, signat entre l'alcaldessa de Sant Fruitós de Bages, Àdria Mazcuñan Claret i Rosa Vilanova Giribets, representant de l'Associació Elles Sant Iscle Festival, inclou una subvenció de 500 € i la cessió i muntatge del material necessari per a la realització dels concerts.