L'artista Marta Arañó ensenyarà la tècnica de pintura en vi al Museu
L'artista plàstica Marta Arañó, especialitzada en la tècnica de pintura en vi, serà el dissabte 7 de maig, a 2/4 de 12 del migdia al Museu de la memòria de la vinya i el vi, per oferir un taller per a tota la família on els i les assistents podran descobrir i aprendre aquesta modalitat artística que utilitza el vi com a material artístic.
El dissabte, els nens i nenes que hi participin utilitzaran vi sense alcohol, i dibuixaran i pintaran gotims i pàmpols sobre uns petits suports molt originals, mentre que els pares i mares o els joves que vulguin participar-hi podran pintar pàmpols, branques de ceps o raïms. Una activitat per deixar anar la creativitat que tenim dins i gaudir d'un matí en família.
Des de l'any 2014, a través del seu projecte Tinta i vi, Arañó ha realitzat múltiples exposicions amb aquesta tècnica i ha pintat per cellers d'arreu.
Aquest taller familiar s'emmarca amb les activitats vinculades a l'exposició d'art contemporani Vi-suals, que es pot veure fins al 12 de juny a l'equipament cultural.
L'activitat és gratuïta i cal fer inscripció prèvia a sfb.museu@santfruitos.cat