Les Caramelles omplen de música els carrers de Sant Fruitós de Bages
Aquest diumenge santfruitosencs i santfruitosenques han pogut gaudir de nou de la tradicional cantada de Caramelles a càrrec de l'Agrupació Coral Sant Fruitós.
El bon temps ha acompanyat i aquest Diumenge de Pasqua Florida petits i grans han acompanyat als i les caramellaires per diferents punts del municipi.
Sota de direcció d'Anna Maria Riera s'ha pogut gaudir d'aquesta tradició des de sota el Cobert de la Màquina de Batre, des de la plaça Alfred Figueras, des de Cal Casajoana, des de la plaça de l'Església i des de la plaça de la Vila. El grup també ha ofert una cantada no inclosa en el programa per tal de portar la música a una caramellaire que per motius de salut no ha pogut participar en l'edició d'enguany.
En aquesta edició, a causa de la situació sanitària dels darrers mesos la Coral infantil i juvenil no ha actuat, però ja s'està treballant per poder recuperar per la pròxima Pasqua la cantada conjunta de grans i petits.