Les regidores Cruz i Clarella assisteixen a les jornades del cicle "SobreDones"
Les regidores de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, Carme Cruz i Núria Clarella han pres part en els dinars del cicle “Sobredones”, una iniciativa per posar en valor el talent femení del territori, impulsat pel Col·legi de Periodistes i el col·lectiu de Dones Emprenedores i Innovadores de Manresa.
Ja han participat en el cicle la mezzosprano Mireia Pintó, la dissenyadora de moda Alba Martínez, i Gemma Cernuda, fundadora de l’agència de comunicació Ellas Deciden.
Aquest cicle té com a objectiu facilitar un intercanvi d'informació en una sobretaula entre la convidada i els comensals en un ambient distès i enriquidor per a totes les parts. Les convidades sempre son dones del territori amb una trajectòria professional i personal inspiradora.