Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Presentat el Festival Internacional de Música Clàssica

Presentada la 24ena edició del Festival Internacional de Música Clàssica de Sant Fruitós de Bages. El festival es va presentar el passat divendres 25 de maig i per primer cop, aquesta presentació es va dur a terme en les instal·lacions de Món Sant Benet.

En l’acte de presentació hi van participar l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés i el regidor de cultura i festes, Xavier Racero, acompanyats pels membres de la junta de l´Associació Memorial Eduard Casajoana, amb Mireia Pintó al capdavant, i de Ferran Gonzalez, gerent de Món Sant Benet.
Les dates del festival estan programades, com en edicions anteriors, pels quatre dijous de juliol: 5, 12, 19 i 26 al Monestir de Sant Benet.
Enguany el festival presenta un seguit de novetats pensades en els espectadors. Els concerts, passaran a celebrar-se a les 22:15 h del vespre, un quart d’hora més tard que en anys anteriors, i l’espai que acollirà els concerts serà el Patí dels Arcs del monestir on, pel concert estrella del festival, s’instal·larà un escenari especial per encabir al voltant de 100 artistes i dos pianos de cua, a part de la resta d’instruments.
El festival, compta amb el suport de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages.

Imatges relacionades