Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Protecció Civil reconeix la tasca de l'Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Sant Fruitós de Bages per l'actuació en l'incendi a Les Brucardes

L'Associació Voluntaris de Protecció Civil de Sant Fruitós de Bages ha rebut aquest dissabte una menció honorífica en el Dia de la Protecció Civil, en un acte que s'ha celebrat a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya i que ha aplegat unes 400 persones.

L'entitat santfruitosenca ha estat una de les 24 entitats reconegudes per la seva participació i col·laboració en emergències d'àmbit autonòmic, concretament per les tasques dutes a terme durant l'incendi que va afectar les Brucardes el juliol de l'any passat.

La celebració del Dia de la Protecció Civil de Catalunya és un punt de trobada i de reconeixement per a totes les persones i organitzacions que treballen per millorar la gestió de les emergències tot reduint l'impacte d'aquestes a la societat. L'acte ha estat presidit pel conseller d'interior Joan Ignasi Elena.