Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sant Fruitós de Bages acull la 9a Fira del Caçador amb una matinal plena d’activitats cinegètiques

La celebració serà el diumenge 28 de juny entorn el Bosquet i la plaça Alfred Figueras.

18/06/2026

La caça i les activitats vinculades al món cinegètic tornaran a ser protagonistes a Sant Fruitós de Bages el proper diumenge 28 de juny amb la celebració de la 9a edició de la Fira del Caçador.

Des de les 8 del matí i fins a les 2 del migdia, el Bosquet i la plaça Alfred Figueras es convertiran en l’epicentre d’una jornada que reunirà aficionats, professionals i públic interessat en el sector. La fira estarà distribuïda en diferents espais temàtics que permetran als visitants gaudir d’un ampli ventall d’activitats i exhibicions.

Entre les propostes destacades hi haurà exhibicions de gossos de caça, una exposició i espectacle d’aus rapinyaires, així com espais per practicar el tir amb arc i el tir amb aire comprimit. També s’hi podran trobar estands especialitzats amb productes i complements relacionats amb la caça i el món caní.

La programació inclourà, a més, un concurs de bellesa canina puntuable per al Campionat de Catalunya, en què es valoraran aspectes com l’estil, la morfologia i les aptituds dels animals. Els assistents també podran gaudir d’una exhibició de gossos de treball especialitzats en tasques de seguretat, rescat i detecció de substàncies, entre d’altres.

La jornada finalitzarà amb l’acte de lliurament de premis dels diferents concursos i activitats celebrats al llarg del matí, a partir de 2/4 de 2 del migdia.