Sant Fruitós de Bages disposarà d'un túnel del vent i d'una àrea d'estada d'autocaravanes
Sant Fruitós de Bages disposarà de 2 nous pols d’atracció turística: un túnel del vent, i una àrea d’estada d’autocaravanes.
El túnel del vent és una instal·lació esportiva que ofereix als usuaris la possibilitat d’elevar-se en l’aire i desplaçar-se d’un punt a l’altre, aconseguint la sensació de volar. Aquest equipament esportiu es construirà en una parcel·la de 3761 m2.
L’àrea d’estada d’autocaravanes es construirà en una parcel·la de 1.421 m2 i disposarà d’un mínim de 6 places i dels serveis necessaris en aquests tipus d’instal·lacions com són la presa d’aigua i llum, desguàs d’aigües grises i també disposarà de lavabos públics.
Els terrenys on s’instal·laran es troben situats al sector industrial de la Carretera de Berga i han estat cedits pel consistori santfruitosenc per un període de 40 anys a l’empresa BCN Skytunnel S.L. serà l’encarregada d’elaborar el projecte.