Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sant Fruitós de Bages inaugura la renovada pista del Bosquet

24/07/2024

Un centenar de persones han pres part aquest dimarts en la inauguració de la renovada pista del Bosquet.

L'acte ha començat amb la tallada de cinta inaugural i el parlament de l'alcalde, Joan Carles Batanés, acompanyat de regidors del consistori, qui ha destacat que més de 60 anys després de la primera inauguració de la pista s'ha pogut arranjar aquest espai gràcies al projecte guanyador dels pressupostos participatius presentat per l'entitat CEFAR.

A continuació s'ha pogut gaudir d'una exhibició de patinatge a càrrec del club CEFAR i posteriorment s'ha ofert una classe dirigida de patinatge entre tots els assistents.

L'acte ha finalitzat amb un piscolabis.