Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sant Fruitós de Bages viurà la festa i la disbauxa del Carnestoltes amb un concurs de disfresses virtual

Els premis consistiran en xecs per gastar al comerç local

Sant Fruitós de Bages organitza el primer concurs de disfresses en línia per tal de poder celebrar la festa del Carnestoltes tot i l’actual situació sanitària. Aquest concurs, pensat per a totes les edats, estarà obert del 12 al 22 de febrer.

Per a participar cal que feu arribar la vostra fotografia o vídeo disfressats a través d’algun dels següents canals: 

  • Instagram, Facebook o Tik Tok: Etiquetar a @NexeJove i afegir l’etiqueta #ConcursCarnestoltesSFB.
  • Whatsapp: 609 00 21 54
  • Correu electrònic: Nexejove@santfruitos.cat

 Un cop finalitzat el termini per participar-hi,  el jurat escollirà als i les finalistes en funció de l’originalitat, el seu valor artístic, identificatiu i genuí de la festa. Es donaran sis premis en forma de xecs regal per gastar al comerç local de Sant Fruitós de Bages amb les següents categories: 

  • Millor disfressa familiar o de grup bombolla: Xec de 100 €
  • Millor disfressa infantil: Xec de 50 €
  • Millor disfressa jove 12 a 30: Xec de 100 €
  • Millor disfressa individual majors de 30 anys: Xec de 50 €
  • Disfressa més sostenible: Xec de 100 €
  • Vídeo més original: Xec de 100 €

 Els xecs dels guanyadors es podran gastar al comerç del municipi i d’aquesta manera es contribueix a fomentar la compra al comerç local.

Les bases es poden consultar al web www.santfruitos.cat o al perfil d’Instagram de @nexejove

Arxius Adjunts