Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Torna el campus Vitamina Primavera durant les vacances escolars de Setmana Santa

La proposta es realitzarà del dilluns 30 de març al dijous 2 d’abril.

26/02/2026

Del 30 de març al 2 d’abril  Sant Fruitós de Bages ofereix una nova edició del campus Vitamina de Primavera, una proposta lúdica i esportiva per als infants del municipi durant les vacances de Setmana Santa.

Aquesta activitat, organitzada per l'Ajuntament, va dirigida a nens i nenes des d’I3 i fins a 6è de primària.

L'horari serà des de les 9 del matí i fins a la 1 del migdia, amb la possibilitat d'ampliar l'horari de 8 a 9 del matí i de 1 a 2 del migdia. L’activitat es durà a terme al Nexe-Espai de Cultura.

Les activitats combinaran diferents disciplines esportives, tant individuals com esports col·lectius, jocs, treballs manuals i sortides a diferents indrets del municipi.

El termini per a fer les inscripcions és fins el 19 de març. Les inscripcions s’han de fer telemàticament a: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeu9o-h5MSjfD-l_t84hQV7NHw9QDwKAIXOHGji6TT23qB4-w/viewform

El preu pels quatre dies d'activitats és de 40 € per infant. El campus es realitzarà amb un mínim de 10 infants inscrits. El preu en horari d’acollida serà de 5 € per dia en cada franja horària o de 7€ si es fa ús de les dues franges. Les acollides es realitzaran amb un mínim de 6 infants inscrits.