Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Una vintena d'establiments participen en la xerrada sobre la normativa en la relació amb els consumidors

Una vintena d’empresaris de diferents establiments del municipi van assistir aquest dilluns a una xerrada participativa per tal de conèixer la normativa en la relació amb els seus clients.

Els assistents van poder conèixer els principals aspectes com són el full de reclamació o de denúncia, els horaris comercials, el pagament amb targeta o els drets lingüístics, entre d’altres. Molts d’ells van demanar informació i van prendre consciència d’aquestes 5 qüestions bàsiques que cal complir en matèria de drets i deures dels establiments.

La xerrada va anar a càrrec de tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, i s’emmarca dins el catàleg de recursos que ofereix la mateixa Diputació , la qual l’Ajuntament va peticionar per a informar al teixit comercial a través de l’entitat Comerç Sant Fruitós.