Visita institucional a l’Ajuntament de Vic per tal de conèixer bones pràctiques en l’àrea de Civisme
L’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, i la regidora de Civisme, Núria Clarella, han visitat aquest dimarts el matí l’Ajuntament de Vic per tal de conèixer el mètode de treball d’aquest consistori en la seva àrea de Civisme.
En la trobada hi han pres part la regidora de Civisme de l’Ajuntament de Vic, Elisabet Franquesa, la tècnica de l’àrea, Cristina Molas i també la regidora de la passada legislatura, Susagna Roura.
Aquesta trobada ha estat a petició de l’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages fruit de la voluntat de donar un fort impuls a la nova regidoria que s’ha implantat en aquest nou mandat dedicada al civisme. S’ha escollit la ciutat de Vic per ser un referent a la Catalunya Central en polítiques d’aquesta matèria.