Comunicació de transmissió de llicència o dels efectes d'una comunicació d'activitats
És el tràmit a través del qual la persona o empresa titular d'una activitat que disposa de llicència o comunicació prèvia vigents posa en coneixement de l’Ajuntament que transmet el corresponent títol (llicència o comunicació prèvia) que l’habilitava per exercir l’activitat.
Les llicències i els efectes que atorguen les comunicacions prèvies són transferibles mitjançant aquesta comunicació a l’Ajuntament, que serveix per acreditar la subrogació del nou titular en els drets i deures derivats de la llicència o la comunicació prèvia.
Termini de presentació:
La comunicació ha de formalitzar-se en el termini màxim d’un mes des que s’ha produït efectivament la transmissió.
Quin cost té:
La tramitació de la transmissió d'una llicència està subjecta a taxa segons Ordenança Fiscal núm. 22, en vigor.
Qui pot sol·licitar-ho:
Si és possible la formalitzen (la signen) conjuntament el transmitent i el nou adquirent del títol municipal que habilita per exercir l'activitat.
En cas d'actuar mitjançant representant legal s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Cal aportar:
- Comunicació segons model normalitzat.
- Declaració conjunta de transmissió de la titularitat de l’activitat, signada tant per l’antic titular com pel nou.
- DNI del sol·licitant i/o representant
- DNI de l'anterior titular i/o representant
- En cas de societats, NIF i poders del representant
- Declaració responsable en matèria de salut alimentària, si és un establiment afectat pel Reial Decret Llei 191/2011.
- Qualsevol altra documentació que sigui exigible per la legislació aplicable a l’activitat.
Canals de tramitació:
- Presencial Excepte activitats sotmeses a la Llei 18/2020, del 28 de desembre, de facilitació de l'activitat econòmica, quina tramitació ha de ser obligatòriament telemàtica.
- Telemàticament