Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Instància per tramitar una reclamació/denúncia sobre consum

Com realitzar el tràmit:
Caldrà que:

empleneu totes les dades personals inclòs el telèfon on es pugui localitzar-vos ja que aquesta serà la via de comunicació entre l’Àrea de Consum de la Diputació de Barcelona.
la vostra explicació sigui breu i entenedora. Els detalls els podreu comunicar quan un/a tècnic/a de l’Àrea de Consum de Diputació es posi en contacte amb vosaltres.
especifiqueu la vostra petició (per exemple: canvi d’un aparell o reparació, devolució de l’import de la compra o del servei, denuncia de l’establiment, ...)
en qualsevol cas, aporteu còpia de la documentació que fonamenti la vostra sol·licitud (factura, tiquet de compra, comprovant, burofax, cartes o qualsevol altre document que cregueu oportú).
identifiqueu l’empresa de la que en teniu la queixa o a la que voleu fer una reclamació o denúncia.
Un cop hagueu emplenat i presentat aquesta sol·licitud al Registre d’aquest Ajuntament, aquesta serà tramesa via telemàtica a la Diputació de Barcelona. En pocs dies un/a tècnic/a de l’Àrea de Consum de Diputació es posarà en contacte amb vosaltres telefònicament per informar-vos o assessorar-vos sobre les actuacions que s’han de dur a terme en cada cas.

Canals de tramitació:

  •  Presencial

Arxius Adjunts