Sol·licitud informe prèvi en matèria d'incendis
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, caldrà realitzar l'acte de comprovació en matèria d'incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent.
Cal aportar:
- Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat.
- Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d'Interior de la Generalitat)
- Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper (formulari SP02 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya).
- Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació tècnica aplicable en matèria d'incendis.
- En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua, d'acord amb la Llei 39/2015 de procediment administratiu comú de les administracions públiques
Canals de tramitació:
- Telemàticament
Per formular la comunicació de forma telemàtica caldrà efectuar la tramitació a través del portal web del Canal Empresa (FUE) mitjançant l’enllaç del posterior requadre “Tramitar ara”. Durant la tramitació caldrà adjuntar els formularis i documentació requerida pel tràmit, que consten a la barra lateral dreta del present espai. Tan els formularis com la documentació tècnica hauran d’estar degudament emplenats i signats amb certificat digital per part del sol·licitant o tècnic, segons correspongui.
Tramitar ara