Sol.licituds d'autorització i/o material municipal per actes públics
L'ajuntament ha editat la GUIA PRÀCTICA ORGANITZACIÓ D’ACTES PÚBLICS A CÀRREC D’ENTITATS i PARTICULARS, amb la qual es vol orientar als organitzadors d'actes públics sobre les necessitatas i normatives a complir.
Igualment s'han editat dos documents que volen agrupar la informació necessària a adjuntar al registre telemàtic de l'ajuntament, per una banda laSol.licitud d'Autorització, i per altra la Sol.licitud de Préstec de Material Municipal. Per tal de realitzar el tràmit correctament, caldrà adjuntar el/s document/s corresponents.
En la guia adjunta hi ha una informació resumida molt útil, abans d'iniciar els tramits d'organització dels actes. I en els documents PDF (editables) es recull la informació necessària, a la qual es podran adjuntar plànols, certificats d'assegurances, etc.
Termini de presentació:
Cal peticionar-ho amb un mínim de 30 dies d'antelació a la data de l'activitat.
Quin cost té:
Tràmit gratuït.
Quan es dóna resposta:
Termini estimatiu de 15 dies.
Qui pot sol·licitar-ho:
Entitats i associacions.
Canals de tramitació:
- Telemàticament