Sant Fruitós de Bages organitza una caminada per descobrir l’ermita de Sant Valentí, les pintures rupestres i la masia de Les Brucardes
29/09/2026
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages donarà a conèixer aquest mes d’octubre el patrimoni local de l’entorn de Les Brucardes amb una nova proposta de caminada de descoberta del municipi.
La sortida tindrà lloc el diumenge 11 d’octubre, a les 9 del matí, des del Cobert de la Màquina de Batre.
Durant la caminada es visitarà l’ermita de Sant Valentí, declarada patrimoni local, així com les pintures rupestres de la zona. El recorregut també inclourà una visita a la masia de Les Brucardes, on els participants podran conèixer la singular col·lecció de ceràmica del segle XVIII que conserva aquest espai.
La participació en la caminada és gratuïta, però cal fer inscripció prèvia a través de l’APP mòbil.